Wednesday, April 1, 2009

Lapse suu ei valeta!

See nädal olen saanud juurde põnevaid erialaseid teadmisi, kuna mul algas põhipraktika lasteaias. Olen väga õnnelik, et saan praktiliselt proovida koolis õpitud teoreetilisi teadmisi ning et minu juhendajaks on 35 aastase töökogemusega lasteaiaõpetaja. Kõige tähtsam omadus lasteaias hakkama saamiseks on kannatlikus, kannatlikus ja veelkord kannatlikus. Ilma selleta pole võimalik lasteaias töötada. Kõige rohkem hirmutab mind praktika juures see, kui ma pean läbi viima õppetegevusi ning ülikooli poolne vaatleja hindab mind. See ajab mind närvi, kõige rohkem kardan, et lapsed keelduvad minu poolt väljamõeldud tegevusi kaasa tegemast. Kui ma olen üksi või koos lasteajaõpetajaga rühmas, tunnen ennast palju kindlamalt, aga kui mind tullakse vaatlema, siis ma just kui muutun kelleksi teiseks.
Lapse suu ei valeta:

NB! Kitsed söövad liha ja lehmad joovad piima.

Päike paistab öösel ja kuu päeval.

MMS` e ja SMS´e saadetakse autoga.

No comments:

Post a Comment